• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 101
با حضور معاونت استاندار و فرماندار ویژه چابهار ؛ مراسم تودیع و‌معارفه شهردار بندر چابهار برگزار شد

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰


✅ مراسم تودیع و معارفه شهردار بندر چابهار با حضور مهندس سپاهی  معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار  ، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان ، رئیس و اعضای شورای شهر ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، شهرداران و اعضای شورای شهر شهرهای هم جوار  ، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه ، اصحاب رسانه و مطبوعات ، جامعه مهندسان ، فرهنگیان ، بازاریان ، هنرمندان ، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی ، شهروندان و اقشار مختلف مردم شریف چابهار در محل سالن امفی تئاتر دانشگاه دریا نوردی ‌و  علوم‌دریائی چابهار برگزار شد. 
بنا بر گزارش امور اجتماعی ، فرهنگی و  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چابهار در این مراسم ضمن تقدیر و تکریم از زحمات مهندس محمد یونس حقانی  شهردار سابق چابهار ، مهندس درویش بلوچ‌ نیا  به عنوان شهردار جدید چابهار معرفی شد . 
 در ابتدای مراسم دکتر عمر بلوچ‌  عضو شورای اسلامی شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار ضمن خیر مقدم به مدعوین گزارش کوتاهی از روند انتخاب شهردار ارائه و تنها خواست شورا و مردم را حرکت شهردار در مسیر قانون دانست. 
دکتر بلوچ‌در ادامه سخنانشان در جمع مسئولان و شرکت کنندگان در مراسم بر توجه جدی به خواست مردم و خدمتگذاری به آنان تاکید کرد و قبول هر پست بالاتر را سنگین تر شدن مسئولیت در برابر مردم و پروردگار دانست. 
مهندس سپاهی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار نیز در این جلسه در سخنانی ضمن آرزوی توفیق برای شهردار منتخب شورای اسلامی شهر چابهار ، به برخی نیازهای مردم در شهر چابهار اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که با به نتیجه رسیدن پروژه هایی که برای رفع این نیازها و رضایتمندی شهروندان پیش بینی شده است هرچه سریع تر این مشکلات برطرف شود. 
در ادامه مراسم مهندس محمد یونس حقانی شهرداری سابق چابهار ضمن تقدیر  و تشکر از اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری بیان داشت: از حسن اعتمادی که شورای پنجم و ششم در انتخاب بنده بعنوان شهردار چابهار داشته اند تقدیر و تشکر می کنم و از اینکه فرصتی به من داده شد که در شهر و زادگاهم به همشهریانم خدمت کنم خداوند را شاکرم.

مهندس حقانی  در رابطه با اولویتهای کاری در زمان تصدی گری ایشان در شهرداری چابهار  اظهار داشت: خدمت رسانی به شهروندان ، استفاده از همکاری و خدمات سایر دستگاه های شهرستان در جهت خدمات رسانی به مردم، منظر و مبلمان شهری و افزایش مشارکت مردمی و استفاده از نیروهای متخصص شهرداری از مهمترین اولویتهای کاری بنده در شهرداری چابهار بوده است .
در ادامه مراسم مهندس درویش بلوچ نیا شهردار منتخب در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از فرصت توفیق خدمت به مردم چابهار  گفت : همدلی و هم افزایی تمامی جریان‌های تأثیر گذار در مدیریت شهری و انسجام اعضای شورای شهر از اهمیت ویژه ای در حوزه توسعه عمران و آبادانی شهر برخوردار می‌باشد که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

شهردار چابهار استفاده از تجربیات شهرداران و شورای اسلامی شهر در ادوار گذشته برای توسعه و آبادانی شهر چابهار را از برنامه‌های خود برشمرد و افزود: تعامل با سایر مدیران شهری و بهره گیری از ایده‌ها و افکار خلاقانه نخبگان محلی این امکان را فراهم می‌کند تا در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیمات را با مشورت اعضای محترم شورای شهر و مجموعه شهرداری اتخاذ کنیم.
در پایان ضمن تجلیل از خدمات مهندس محمد یونس حقانی شهردار سابق چابهار  حکم مهندس درویش بلوچ‌ نیا به عنوان شهردار بندر چابهار  داده شد .
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
  *امور اجتماعی ، فرهنگی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چابهار*
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0