• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 380
پیام تبریك مهندس حقانی شهردار بندر چابهار به مهندس مسعود بلیده ایی عضو شورای اسلامی شهر
شورای اسلامی شهر با رای شهروندان محلی برای بارش اندیشه های ناب است و حاصلش تصمیماتی برای عمران، آبادانی و زیبایی شهر می باشد. برادر ارجمند جناب آقای مهندس مسعود بليده ايي راهيابي ارزشمند شما به عنوان عضو شورای اسلامی شهر چابهار تبریک عرض می نمایم.

پیام تبریک مهندس حقانی شهردار بندر چابهار به مهندس مسعود بلیده ایی عضو شورای اسلامی  شهر 
شورای اسلامی شهر با رای شهروندان محلی برای بارش اندیشه های ناب است و حاصلش تصمیماتی برای عمران، آبادانی و زیبایی شهر می باشد.

برادر ارجمند جناب آقای مهندس مسعود بليده ايي راهيابي ارزشمند شما به عنوان عضو  شورای اسلامی شهر چابهار تبریک عرض می نمایم.

امید است با عنایت خداوند، همدلی و همراهی یکدیگر بتوانیم در سالهاي پیش رو بهترین اقدامات را در شهر به انجام رسانیم تا رضایت خداوند منان و شهروندان عزیز را به همراه داشته باشیم.

همچنین بر خود واجب میدانم از زحمات جناب اقاي معين الدين سعيدي عضو سابق شورای اسلامی شهر  نهایت تشکر را داشته و نيز جا دارد از زحمات سایر اعضای فرهیخته و پر تلاش شورای شهر که همکاری ارزشمندی را در راستای برنامه های خانواده بزرگ شهرداری که نام شکوه خدمت را به خود گرفته است قدردانی نمایم.

در پایان اعلام میدارم با همراهي اعضای محترم شورای اسلامی شهر و خانواده بزرگ شهرداری همچون یک سال گذشته به عهد خود برای خدمت به مردم چابهار پایدار هستيم.

 

محمد يونس حقاني

شهردار بندر چابهار

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0