• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 154
پیام تسلیت مهندس حقانی شهردار بندر چابهار به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵خرداد
شهردار بندر چابهار با صدور پيامي فرارسيدن سي امين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) را تسليت گفت و ياد و نام شهداي قيام خونين ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ را گرامي داشت.

پيام تسليت مهندس حقاني شهردار بندر چابهار به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و قيام ۱۵خرداد

 

شهردار بندر چابهار با صدور پيامي فرارسيدن سي امين  سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) را تسليت گفت و ياد و نام شهداي قيام خونين ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ را گرامي داشت.

به گزارش روابط عمومي شهرداري بندر چابهار  ، در متن پیام تسلیت آمده است:

                                                                 بسمه تعالی

چهاردهم خرداد 1368، سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني (ره)، روزي است كه ملت بزرگ ايران و حتي مستضعفان و آزادگان دنيا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ  حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.  قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

بر ما لازم است كه در اين ايام بار ديگر با آرمان‌هاي امام راحل(ره) تجديد ميثاق كرده و در مسير پاسداري از ارزش‌هاي متعالي انقلاب اسلامي عزمي جزم داشته باشيم و تحت لواي فرامين مقام عظماي ولايت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در مسير پيشرفت و تعالي نظام اسلامي و تحقق اهداف انقلاب بيش از گذشته تلاش كنيم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت سي امين  سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل(ره)؛ قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد، را گرامی داشته، اميد است با پاسداري از آرمان هاي والاي بنيانگذار انقلاب حضرت امام خميني (ره) و پيروي از منويات رهبر حكيم و فرزانه انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي مدظله العالي همواره براي اعتلاي اين نظام مقدس و سرافرازي ايران اسلامي تلاش نماييم.

 

                                                                                    محمد يونس حقاني

                                                                                        شهردار بندر چابهار

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0