• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 263
جشن بزرگ مهربانی به همت شهرداری و شورای اسلامی در محل پارك گردشگری بهاران با مشاركت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري ، این جشن که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد با حضور تني از مسولين شهري و شهروندان در محل پارك گردشكري بهاران برگزار شد. بر اساس این گزارش، در این جشن گروه های منتخبی از شهرستان با اجراي برنامه هاي متنوع لحظاتی شاد و به یادماندنی را برای شهروندان خلق نمودند .

جشن بزرگ مهرباني به همت شهرداری و شوراي اسلامي در محل پارك گردشگري بهاران با مشاركت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري  ، این جشن که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد با حضور تني از مسولين شهري و شهروندان در محل پارك گردشكري بهاران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جشن گروه های منتخبی از شهرستان  با اجراي برنامه هاي متنوع  لحظاتی شاد و به یادماندنی را برای شهروندان خلق نمودند .

در این جشن با شکوه استاد حسين  ولی نژاد هنرمند دارنده نشان درجه يك هنري از خطه استان خراسان شمالي به اجراي موسيقي در مدح پيامبر اعظم نمودند .

دكتر حقاني شهردار بندر چابهار نيز در اين خصوص گفت: به برکت میلاد خجسته پیامبر اسلام(ص) که برای جهانیان محبت، معنویت، برادری و اخلاق به ارمغان آورد و افتخار ما اینست که پیرو آن پیامبر رحمت هستیم، سعی شد تا امسال جشن ولادت حضرت محمد(ص) در فضایی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته با همکاری اداره ارشاد اسلامي  و حضور پرشور شهروندان برگزار شود تا بتوانیم با تلاش‌های مضاعف همه دست اندرکاران امر در فرخنده طلیعه نور پیامبر رحمت و شفقت، زمینه نشاط مردم عزیزمان و تعمیق بیش از پیش پیوندهای وحدت و برادری در جامعه فراهم شود.










امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0