• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 935
selectedimage
سرپرست معاونت عمرانی فرماندار بندر چابهار با حضور در شهرداری با شهردار و اعضای شورای شهر دیدار كرد
سرپرست معاونت عمراني فرماندار بندر چابهار با حضور در شهرداری با شهردار و اعضای شورای شهر دیدار کرد مهندس عفتی سرپرست معاونت عمراني فرمانداری با حضور در شهرداری چابهاربا مهندس حقانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چابهار دیدار و در ارتباط با مسائل مدیریت شهری و شوراها گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری بندر چابهار ، مهندس عفتی در این دیدار با اشاره به خدمات انجام شده توسط شهرداری چابهار، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر بر تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهر تأکید نمودند.

سرپرست معاونت عمراني فرماندار بندر چابهار با حضور در شهرداری با شهردار و اعضای شورای شهر دیدار کرد

   مهندس عفتی سرپرست معاونت عمراني فرمانداری با حضور در شهرداری چابهاربا مهندس حقانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چابهار دیدار و در ارتباط با مسائل مدیریت شهری و شوراها گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بندر چابهار  ، مهندس عفتی  در این دیدار با اشاره به خدمات انجام شده توسط شهرداری چابهار، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر بر تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهر تأکید نمودند.

وی افزود: سعی ما بر این است که در سایه دولت تدبیر و امید و با همکاری و تعامل بین شورای اسلامی، مسئولان اجرایی و اداری شهرستان بتوانیم پاسخ مثبتی به اعتماد مردم بدهیم.

همچنین در ابتدای این نشست مهندس حقانی شهردار بندر چابهار گزارشی از اقدامات انجام شده و فعالیت ها و پروژه های در دست اقدام ارائه نمود.





امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0