• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 387
پیام تبریك مهندس حقانی شهردار بندر چابهار بمناسبت روز شورا
بی تردید شوراهای اسلامی شهر و روستا بي واسطه ترين حلقه ارتباطي شهروندان فهیم و مشارکت جو با دولت مردمی هستند . شوراها نماد مردم سالاری دینی در نظام خدمت رسانی خالصانه و بی منت ، نه تنها بعنوان جایگاه مشورتی قانونمند محلی و نهادی نقش آفرینی می کنند بلکه با قدرت پر صلابت خود ، بازوهای تصمیم گیری و نظارتی خود را به کار میگیرند تا در ساده ترین کلام ، شهرهای ایران اسلامی مکان بهتری برای زندگی باشند .

بسم الله الرحمن الرحیم


پیام تبریک مهندس حقانی شهردار بندر چابهار بمناسبت روز شورا

و امرهم شوری بینهم

بی تردید شوراهای اسلامی شهر و روستا بي واسطه ترين حلقه ارتباطي شهروندان فهیم و مشارکت جو با دولت مردمی هستند  . شوراها نماد مردم سالاری دینی در نظام خدمت رسانی خالصانه و بی منت ، نه تنها  بعنوان جایگاه مشورتی  قانونمند محلی و نهادی نقش آفرینی می کنند بلکه با قدرت پر صلابت خود ، بازوهای تصمیم گیری و نظارتی خود را به کار میگیرند تا در ساده ترین کلام ، شهرهای ایران اسلامی مکان بهتری برای زندگی باشند .

 بی شک تشکیل شوراهای اسلامی به عنوان یکی از جلوه های بی بدیل و مصادیق عینی نهادهای  اجرای مورد تأکید آئین رهایی بخش اسلام ، فرصتی تاریخی است که در تبلور و نمود  مقتدرانه آن را بدو انقلاب اسلامی شاهدیم . لذا شایسته است  خداوند بزرگ را برای عنایت آن در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپاس گفت ، یقیناً خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی، در جامه ای از جنس  عضویت در شوراها توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که امید است از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و اجتماعی و قانونی خود بهره برده و با خدمت به شهروندان عزیز و انقلابی دیار اسلامی در راه رضایت مندی آنها بکوشند .  

امر شورا و مشورت آنچنان از اهمیت بسزایی برخوردار است که نه تنها قرآن مجید بر این مهم تاکید نموده است  بلکه پیامبر نیز بر انجام امور با مشورت و شورا تاکید ویژه داشته اند. درکشور اسلامی ما نیز به دلیل اهمیت شورا ومشورت جوی درآموزه های دینی وتاریخی ، رویکرد مشارکت جویانه و مشورت محو دراداره جامعه از اهمیت فراوان برخوردار است .

بنیادِ این نهاد اجتماعی ، بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری ، بر حلّ عمل گرایانه مشکلات مردم استوار است که این مهم با کسب سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی و پرهیز از دخالت دادن انگیزه های جناحی و حزبی در میدان فعالیت شوراها محقق خواهد شد

از این رو ، بر خود واجب می دانم به پاس تمامی تلاش های خالصانه تان در مسیر آبادی و آبادانی شهر ، نهم اردیبهشت ماه " روز ملی شوراها  " را به همه عزیزان عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه خدمتگزاران صدیق شورای اسلامی شهرمان تبریک عرض نمایم. و از زحمات كسانيكه در ادوار گذشته در شوراها حضور داشته و يار و همراه و ناظر خوبي بر مديريت کلان شهری  بوده اند ، قدرداني نمایم  . امیدوارم در پرتو عنایات حق تعالی سربلند و پیروز باشید .

محمد یونس حقانی

شهردار بندر چابهار

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0