• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 305
پیام سرپرست شهرداری بندر چابهار بمناسبت عاشورا و تاسوعای حسینی
پیام سرپرست شهرداری بندر چابهار بمناسبت عاشورا و تاسوعای حسینی
به گزارش روابط عمومی شهرداری بندر چابهار ، مهندس مرتضی اسلامی سرپرست شهرداری به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی پیامی صادر نمودند متن پیام به شرح زیر است :

پیام سرپرست شهرداری بندر چابهار بمناسبت عاشورا و تاسوعای حسینی

به گزارش  روابط عمومی شهرداری بندر چابهار ، مهندس مرتضی اسلامی سرپرست شهرداری به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی پیامی صادر نمودند متن پیام به شرح زیر است :

(بسمه تعالی)

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ ...

عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی امام حسین علیه السلام و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می شود. حماسه کربلا حقیقتی را در کهکشان عشق و خون به تصویر کشید تا دیگر کسی برای چشم پوشیدن از آفتاب حقیقت، بهانه ای نیابد. کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسانهای آگاه، صلابت آسمانیاش را ستایش می کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد .

امروز، این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم .

فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را که یادآور رشادتها و مظلومیتهای خاندان پاک رسالت است، به عموم ملت ایران و همه آزادگان و شیفتگان حق و فضیلت و عدالت در سرتاسر جهان بخصوص مردیم شریف چابهار تسلیت میگویم .

در این شب‌‌های سراسر فضیلت ما را از دعای خیر خود بهره مند سازید.

 

مرتضی اسلامی- سرپرست شهرداری چابهار

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0