• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 385
شهردار بندر چابهار از مسافران‌ نوروزی‌ استقبال كرد.
شهردار بندر چابهار از مسافران‌ نوروزی‌ استقبال كرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بندر چابهار: شهردار بندر چابهار با حضور در ستاد تسهیلات نوروزی شهر چابهار از گردشگران و مسافران نوروزی استقبال كرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بندر چابهار: شهردار بندر چابهار  با حضور در ستاد تسهیلات نوروزی شهر چابهار از گردشگران و مسافران نوروزی استقبال كرد.
دادکریم بلوچ، شهردار جوان بندر چابهار، لحظه تحویل سال 1396  در محل ستاد تسهیلات سفر شهرداری و در كنار سفره هفت سین با اهدای گل و کارت تبریک، چایی و شیرینی، به همراه نشریه و نقشه گردشگری شهر، از مسافران نوروزی استقبال كرد.

وی خطاب به مسافران نوروزی چابهار گفت: چابهار مقصد گردشگری استان سیستان و بلوچستان با جاذبه‌های فراوان طبیعی، تاریخی و مذهبی  همه ساله میزبان میلیون‌ها مسافری است كه برای بهره بردن از دیدنی‌های این شهر بندری، به این نقطه از  کشور سفر میکنند.

شهردار چابهار افزود: اینجانب علاوه بر حضور دائم در سطح شهر، به صورت ویژه نیز در شهرداری حضور داشته تا در خدمت گردشگران عزیز در ایام نوروز باشم.
بلوچ افزود: شهرداری بندر چابهار با تشكیل ستاد تسهیلات نوروزی از ابتدای اسفند ماه سال گذشته خود را آماده حضور میلیونی مسافرانی نموده كه چابهار  را برای مسافرت نوروزی انتخاب نموده‌اند.
وی افزود: چابهار بهشت جاذبه های طبیعی من جمله سواحل صخره ای و اقیانوسی بی نظیر، سواحل ماسه های طلایی، کوههای مینیاتوری، جنگلهای حرا، درختان انجیر معابد و ... می‌باشد كه همه ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود می خواند.
همزمان گروههای موسیقی سنتی و محلی نیز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اجرای موسیقی سنتی در محل ستاد خدمات سفر نوروزی ، هنگام تحویل سال لحظات مفرحی را برای گردشگران نوروزی فراهم آوردند.







امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0