• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ 
  • تعداد بازدید : 420
پیام تبریك شهردار بندر چابهار به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر
پیام تبریک شهردار بندر چابهار به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر داد کریم بلوچ شهردار بندر چابهار با ارسال متن پیامی ایام الله دهه فجر را تبریک گفت. به گزارش از روابط عمومی شهرداری بندر چابهار در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر مهندس داد کریم بلوچ شهردار بندر چابهار در پیامی فرارسیدن این ایام را گرامی داشته و از مردم جهت نکوداشت این ایام دعوت کردند.

پیام تبریک شهردار بندر چابهار  به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

داد کریم بلوچ شهردار بندر چابهار با ارسال متن پیامی ایام الله دهه فجر را تبریک گفت .

به گزارش از روابط عمومی شهرداری بندر چابهار در آستانه  ایام الله دهه مبارک فجر مهندس داد کریم بلوچ  شهردار بندر چابهار  در پیامی فرارسیدن  این ایام را گرامی داشته و از مردم جهت نکوداشت این ایام دعوت کردند .

متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم  

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا  

امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است. اینجانب با تبریک ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام امت به میهن اسلامی و آغاز  ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن ، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی داشته و از  مردم غیور بندر چابهار  دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن،ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی و حمایت ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان به تصویر کشند.  از خداوند متعال خواهانم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزشهای بزرگ انقلاب اسلامی را به همه ما عنایت فرماید .

داد کریم بلوچ

شهردار بندر چابهار

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0