• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 237
پیام تسلیت شهردار بندر چابهار ، در پی شهادت آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسكو
الذین إذا أصابتهم مصیبة قالوا إنّا لله وإنّا إلیه راجعون وصف مستمر صابران این است كه در حوادث ناگوار مى‌گویند: «مبدأ و معاد ما خداست» و اینْ مقال و عقیده و خُلْق آنان در همه شئون زندگی است. حادثه فاجعه بار و دلخراش آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تهران و شهادت قهرمانانه جمعی از آتش نشانان دلیر کشورمان که جان خویش را برای حفاظت از هموطنانشان به خطر انداختند غم و اندوهی بزرگ بر قلب ملت ایران نشاند.


پیام تسلیت شهردار بندر چابهار ، در پی شهادت آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو

به گزارش روابط عمومی شهرداری بندر چابهار :به دنبال حادثه دلخراش آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران و شهادت جانگداز جمعی از آتش نشانان فداکار ،داد کریم بلوچ شهردار بندر چابهار پیام تسلیتی صادر کرد،که متن پیام بدین شرح است :

الذین إذا أصابتهم مصیبة قالوا إنّا لله وإنّا إلیه راجعون

وصف مستمر صابران این است كه در حوادث ناگوار مى‌گویند: «مبدأ و معاد ما خداست» و اینْ مقال و عقیده و خُلْق آنان در همه شئون زندگی است .

حادثه   فاجعه بار و دلخراش آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تهران و شهادت قهرمانانه جمعی از آتش نشانان دلیر کشورمان که جان خویش را برای حفاظت از هموطنانشان به خطر انداختند غم و اندوهی بزرگ بر قلب ملت ایران نشاند .

 آتش نشانان فداکاری که جانها و دل هایشان از آتش فروزان عشق و وظیفه،تابناک است،چه با شهامت جان خود را برای نجات جان هم میهنان خویش نثار کردند .

  +اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری مدظله العالی،جامعه بزرگ آتش نشانی و مدیریت شهری،خانواده معزز داغدیدگان و ملت شریف ایران، از درگاه خداوند منان برای این قهرمانان غفران واسعه الهی،برای خانواده های داغدار صبر و شکیبایی و برای مجروحان این حادثه بهبودی و عافیت آرزو می نمایم .

داد کریم بلوچ
شهردار بندر چابهار

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0