• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 329
selectedimage
تیم كاراته سبك كیوكوشین شهرداری چابهار قهرمان كشور شد
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تیم کاراته سبک کیوکوشین اویاما شهرداری چابهار به عنوان نماینده استان در 2 رده سنی نوجوانان و جوانان قهرمان کشور شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری بندر چابهار عمر بلوچ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های کاراته سبک کیوکوشین با حضور ۵۰۰ ورزشکار از ۲۰ استان در تهران برگزار شد.
تیم کاراته سبک کیوکوشین شهرداری چابهار قهرمان کشور شد

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تیم کاراته سبک کیوکوشین اویاما شهرداری چابهار به عنوان نماینده استان در  2 رده سنی نوجوانان و جوانان قهرمان کشور شد .

 به گزارش روابط عمومی شهرداری بندر چابهار عمر بلوچ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های کاراته سبک کیوکوشین با حضور ۵۰۰ ورزشکار از ۲۰ استان در تهران برگزار شد .

وی ادامه داد: باشگاه کاراته شهرداری چابهار با ۳۰ ورزشکار به سرپرستی و مربیگری عبدالجلیل سبکروح در این رقابت ها حضور پیدا کردند

وی ادامه داد: باشگاه شهرداری چابهار با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها را به دست آورد .

وی افزود: این رقابتها در سطح بالا و با حضور استان های صاحب عنوان کشور برگزار شد که مهران سبکروح به عنوان فنی ترین کاراته کا انتخاب شد .
 
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: سه نفر از ورزشکاران در سه وزن برای حضور در مسابقات جهانی که در بهمن سالجاری در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می شود انتخاب شدند .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0